ASIAKAS KOKEMUKSET

Asiakas kokemuksia ja onnistumisia

ENNI PÄÄKKÖNEN

Tavoite tehdä juoksista Fitness-urheilija.

Enni kasvatti lihasmassaa +10kg

2 vuodessa. Osallistui Fitneksen SM-Kisaan sarjassa Wellness. Sijoittui tasapisteillä 3 tulleen kanssa 4:s. 

Valmennus on ollut todella tehokasta ja tuloksia antavaa. Tuloksia on tullut jatkuvasti lisää ja treeneissä myös sarjapainot ovat nousseet huimasti. Jalkaprässiä jaksan tehdä 300kg:lla ja kyykyssä menee yli 100kg.

Valmennus on kestänyt 2 vuotta ja seuraavat tavoitteet on asetettu.

NILLA -56 kg!

Tavoite pudottaa painoa mahdollisimman paljon vuodessa ja tehdä elämäntapamuutos.
Nilla on -56k g hoikempi
(172 kg-116 kg), mutta suurin muutos on tapahtunut mielessä!
”Valmennuksessa opin syömään oikein, säännöllisesti ja riittävästi.   Opin Tunnistamaan nälän ja olemaan suunnitelmallisempi.
Valmennuksessa on parasta ollut opettavaiset, selkeät ohjeet. Olen saanut itse osallistua ja määrittää kaiken omaan rytmiini oman fiiliksen mukaan!                                                                    

MIKA KALLIO

Tavoite optimoida urheilijan ravitsemus vastaamaan harjoittelua ja kisaamista.      
Ensimmäisessä kuvassa Mika vuonna 2016 jolloin Mika ei ollut valmennuksessani.  ja toisessa vuonna 2017 jolloin Mika kävi kilpailemassa vapaaottelun MM kilpailuissa Bahrainissa                             
Kunnossa tapahtunut kokonaan täysi muutos ja suorituskyky optimoitu vastaamaan urhelijan vaatimuksia. Valmennus kestänyt tähän mennessä useita vuosia.

VUOKKO KATAINEN

Tavoitteena ravitsemuksen optimointi, painonpudotus kohti kisoja ja painonvedot kisoissa.

Antti on auttanut minua jo kohta 5 vuoden ajan ravitsemuksessa useisiin  ammattilaiskilpailuihin valmistautumisessa. Antti vastannut myös ravitsemuksesta harjoituskaudella.                                       
Ruokaa syödään riittävästi ja nälässä ei tarvitse olla. Lisäksi riittää valinnanvapautta ruoka-aineiden suhteen, niin ei käy saman ruuan syöminen mielenkään päälle ja tuloksia tulee silti 😉

PIIA

Ttavoitteena painonpudotus, oppia syömään pysyvästi terveellisesti ja liikkumaan monipuolisesti sekä lisätä energiaa arjen pyörittämiseen!                                                             
Valmennuksen kesto 6kk:tta.      Painoa putosi yhteensä -16 kg.
Senttejä lähti yhteensä -31,5 cm josta vyötäröltä -23,2 cm.                  
Aikaisemmin vaivasi väsymys, mutta sekin katosi ravitsemuksen ja  säännöllisen syömisen avulla. Liikuntaan tuli selkeät ja toimivat ohjeet.

TONI LIIKANEN

Tavoitteena lähivalmennuksessa kehonmuokkaus 6kk projektilla.  Rasvanpoltto ja samalla kehittää voimaa ja lihasmassaa.

”Puolivuota kovaa duunia antin kanssa takana ja voin suositella kaikille”.

Ruoka ohjeet oli tosi simppelit ja opin niistä paljon lisää. Myös säännöllisesti päivittyvät treeniohjelmat oli tällaiselle tuttuun jumiutuvalle huippujuttu ja aina sai apua jos jokin asia mietityttää.

%

Haluatko samanlaisia tuloksia?

SIRPA

Tavoitteena painonpudotus etävalmennuksessa.
Vireystila  laskenut, liikunnasta puuttui kipinä ja syömisten suhteen oli myös omat haasteensa.
Painonpudotus -9,4kg
4 kuukauden aikana.
Syömisessä ei noudatettu tiukkaa ruokavaliota vaan opeteltiin syömään joustavien periaatteiden mukaan. Ei turhia ruokien punnitsemisia jne.  Liikunnassa huomioitiin kiireinen arki lapsiperheessä laatimalla fiksu harjoituskalenteri,  kuntosali- ja koti harjoitusohjelma sekä aerobistaliikuntaa varten omat ohjeensa. 

MIRKA

 Tavoiteena painonpudotus lähivalmennuksessa.
Valmennuksen alussa paino  83kg 2kk jälkeen paino 77,5kg
Muutos -5,5 kg (-700g/vko)     
2 kk senttejä lähti yhteensä -20,5 cm, josta vyötäröstä -9 cm
Mirka ei  käynyt valmennuksen aikana lainkaan kuntosalilla, koska ei kokenut sitä omakseen! Harjoittelu tapahtui kehonpainoharjoittelulla kotona paikka- ja kiertoharjoitteluna + kestävyysliikunnan avulla.

JUHO

Tavoite saada mies hääkuntoon 3 kuukaudessa lähivalmennuksen avulla.
                       
Mies teki paljon töitä. Syömiset olivat mitä sattuu ja liikuntakin vierasta sekä lähinnä kuulosti enemmän kirosanalle kuin mahdollisuudelle!
Elämän tärkein päivä tulossa ja tavoite olla edustavassa hääkunnossa. paitaakin piti uskaltaa ottaa pois sekä tekemään muutama leuanveto.  Selän kanssa myös omat ongelmansa kipeilyn takia.
Säännöllinen syöminen ja sopiva energiamäärä alkoivat tuottaa tuloksia ja kiloja putosi ihan itsekseen. Mies saatiin hääkuntoon, paita pois ja leukoja meni. Selkäkin tuli vahvemmaksi. 

HANNA

Hanna oli lähi- ja kisavalmennuksessa 3 vuoden ajan.

Tavoitteena oli rakentaa Fitness-Fysiikka ja päästä kilpailemaan Body fitness kilpailuihin.

Ensimmäisistä kisoista Hanna nappasi hienosti 4:n sijan. Kehitys oli huimaa ja voimatasoissa tapahtui tietyissä liikkeissä jopa +300% parannuksia. 

Lihasmassaa rakentui valmennuksessa yli 5kg verran. Onnistunut kokonaisuus. Kisoissa toki olisi voinut mennä paremminkin ja kunto olla siellä aavistuksen kovempi, mutta parhaamme tehtiin!

MATIAS

Tavoitteena suoritua puolikkaasta IRONMAN kisasta eli Triathlonista.
Monipuoliset ja vaihtuvat harjoitukset, nousujohteiset viikot sopivalla kuormituksen lisäämisellä ja levon ja palauttavien viikkojen avulla, alkoivat tuottaa tulosta. Kestävyysharjoittelun tueksi saatiin viikkosuunnitelmiin mahtumaan myös 1 – 2 lihaskuntoharjoitusta kehittämään voimaa.
Tavoite saavutettiin ja Matias osallistui kisaan ja loppuaika oli hieno 2h 28 minuuttia.

KATRI

Tavoite kehittää mahdollisimman paljon lihasmassaa etävalmennuksessa.
Katri oli  mukana 6kk mittaisessa etäivalmennuksessa. Katrilla oli jo jonkin verran treenitaustaa, mutta kehitys oli alkanut junnaamaan paikallaan. Salilla oli käyty, mutta tekemisestä on puuttunut se punainen lanka. Ravitsemuksen kanssa oli myös omat haasteensa.
Lähtöpaino oli valmennuksen alussa 53,4kg.                                           
3kk:ssa paino nousi 62,8kg.
Painoa lisää +9,4kg,
Rasva % pysyessä samassa!
Tarkkaan laadittu ravinto ja harjoittelu tuotti ällistyttäviä tuloksia lyhyessä ajassa. Lihasmassaa tuli lisää +9,4kg. Rasva prosentti ei noussut lainkaan. Tulosten kehittymistä seurattiin erilaisilla kehonkoostumuksen mittareilla sekä voimatasoja mittaamalla.                                                                          
  • Asiakastyytyväisyys 98/100 % 98%

TUOMO ERONEN

Tavoite huolehtia Tuomon ravitsemuksesta ja saada se vastaamaan urheilijan tavoitteellista harjoittelua ja kilpailemista.
Tuomon kanssa tuli kalhlattua useita kisoja läpi maailman huipulla. ravintoalmennus toteutui lähivalmennuksella Kuopiossa sekä kisamatkoilla etänä jatkuvana yhteydenpitona. 
Tuomolle tuli hienoja voittoja 4 vuoden matkamme aikana. Tuomon matka jatkuu edelleen ja Tuomo jahtaa sitä kirkkainta mitalia itselleen maailman huipulta.

MIKKO

”Yhtä äkkiä kevään edetessä huomasin, että paino alkoi pudota normaalilla ruualla ja sopusuhtaisilla annoksilla ilman mitään ”dieettejä”!
Nytten olen -20kg kevyempi ja voin kertoa, että olen paremmassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin ja terveempi ja virkeämpi kuin koskaan aiemmin! 
Tässä vielä ennen ja jälkeen kuvat itsestäni, vielä on tavoittelemaani huippukuntoon matkaa, mutta jotakin tässä on jo tapahtunut”

EETU PARVIAINEN

Tavoite saada Eetu kisakuntoon 2 kuukaudessa ravintovalmennuksessa.
Aikaa ei ollut paljon ja Eetun kisat tulossa. Lähtöpaino oli 2kk ennen kisaa 76kg ja kisoissa punnituksessa painon piti olla alle 69kg.
Tavoite saavutettu heittämällä. 
2 kk valmennuksen jälkeen paino 67,7 kg eli painonpudotus -8,3kg vain 2 kuukaudessa!
Eetun lähtökalorit olivat +3000kcal. Dieetin lopussa 2 kk päästä kalorit olivat edelleen +2000kcal. Ravintovalmennus onnistui todella hienosti ja tulokset olivat todella kovat.

JANE

Tavoitteena painonpudotus -15 kg, Oppia liikkumaan itselle sopivalla tavalla, sekä löytää itselle itsensä näköinen tapa syödä terveellisesti!
Painonpudotus onnistui hienosti ja 5kk päästä vaaka näytti -15kg lukemia. Mitoissa tapahtui todella suuri muutos, koska – puolimetriä hävisi ympäriltä rasvaa.                     
Jane teki kovasti töitä kuntonsa eteen, mutta osasi taas ottaa myös välillä rennosti. Matkan varrelle sattui syntymäpäiväjuhlia sekä muutamia muita juhlia.  Sopivalla ravitsemuksella ja liikunnan yhdistämisellä saavutettiin se mitä pitikin.

KASPER

Tavoite optimoida urheilijan ravitsemus ja auttaa kisavalmistautumisessa kohti kisoja.
Ravinto pistettiin kuntoon vastaamaan urheilijan ravitsemusta ja tuloksia alkoi tulla. Suorituskyky lisääntyi ja treeni kulki haluttua tahtia. 
Kasper on otellut  kaikkiaan 28 ottelua eri kamppailulajeissa. Näistä on kertynyt 5 SM mitalia (2 kultaa ja 3 hopeaa) Sekä  BJJ no gi Finnish open voitto. 

MIRKA

Tavoitteena sporttinen vartalo ja kokonaisvaltainen kehonmuokkaus. Unelmana ehkä myös joskus vielä osallistua Fitness-Kilpailuun.                  
Kaikista tavoitteista tärkein oli kuitenkin saavuttaa pysyvä muutos ja hyvä olo ravinnon ja monipuolisen liikunnan avulla. Ulkonäkö ja sporttinen vartalo tulivat sitten siinä kaupan päälle.           
Valmennuksen aikana painoa lähti kilotolkulla ja rasvaa paloi kuten kuvista sen näkee.

%

Haluatko samanlaisia tuloksia?

JUHO LAITINEN

Tavoitteena urheiluravitsemuksen lisäksi elämäntapamuutos; painonpudotus, fyysinen kunnon kohentaminen ja yleinen hyvinvointi.

Juhon kokemukset ovat kilpaurheilusta, jossa etenkin ravinto merkitsee todella suurta roolia, jotta saadaan haluttu suorituskyky esimerkiksi painonvedon jälkeen.

Juho oli usean vuoden valmennuksessa. Yhdessä saavutettiin paljon ja olin muun muassa auttamassa Juhoa voittamaan pronssia Maailmanmestaruuskilpailuista. 

Suosittelen lämpimästi Anttia kaikille jotka tarvitsevat apua ravinnon ja treenaamisen suhteen.   Antti on huippuosaaja ja pääset kyllä haluttuun tulokseen kunhan noudatat Antin ohjeita. 

SALLA

Tavoitteena kokonaisvaltainen kehonmuokkaus ja kehittää lihasmassaa.                                           
Lihasmassa: +2,1kg
Vyötärö -2cm
Muut mitat +10,6 cm
Esim reidet kasvoivat +1,5cm                  Pakarat +2,5cm!
Hyviä tuloksia on sai aikaan järkevän monipuolisen harjoittelun ja ravinnon avulla! Ruokaa riittävästi ja monipuolisesti. Myös lihashuoltoon ja kehonhuoltoon panostus säännöllisesti! 

JAANA

Jaanan tavoitteena oli kehittää fysiikkaansa lihasmassan osalta ja saada lisää lihaksiin paksuutta, etenkin ylävartaloon!
6kk:ssa Lihasmassaa tuli lisää yli 3kg. 
Mitoissa parannusta yhteensä +19,5 cm. Tästä reidet kasvoivat +4,5 cm + pakarat +5,5 cm. 
Projekti oli onnistunut kehityksen suhteen, kun ottaa huomioon myös Jaanan aikaisemman treenitaustan sekä, että Jaana ollut aikaisemmin myös nimekkään valmentajan valmennuksessa.

KAI KURONEN

Tavoite saada optimoitua lavafysiikka kisaviimeistelyjen osalta.

Autoin Fysiatrian erikoislääkäri Kai Kurosta ravitsemuksessa ja useissa kisaviimeistelyissä kohti kehonrakennuksen SM- kisoja.

Kaikki meni nappiin. Tuloksena muun muassa SM- kultaa!

VILLE NISKANEN

Tavoite optimoida urheilijan ravitsemus sekä pudottaa painoa kohti kisoja.

Vuoden 2016 BJJ SM-kilpailuissa asiakkaani Ville Niskaselle otti SM-pronssia, sarjassa purppura -76 kg.

Painoa pudotettiin -6k g ja pääsimme tankkaamaan jo hyvissä ajoin ennen 3 vuorokautta kilpailua energiaa koneeseen. Suorituskyky oli optimoitu 100% kohdalleen kilpailuun.

Kirkkain mitali jäi tällä kertaa saavuttamatta, mutta SM 3.sija on todella hyvä ja kova suoritus!

VILLE

Tavoitteena on kokonaisvaltainen kehonmuokkaus sekä voiman kehitys lähivalmennuksessa.                             
Ensimmäinen kuva on lähtötilanteesta, jolloin painoa oli 85kg. Toinen kuva on 4kk kunnosta ja painoa taas 85kg. Painossa ei siis ole tapahtunut muutoksia, mutta painonpudotus ei  ollutkaan tavoitteena. 
Kun puhtaan voimatasoista, niin penkistä nousee kevyesti yli 150kg. Paras tulos on ollut 185kg. Maasta lähtee yli 200kg ja takakyykyssä liikutaan lähellä samoja lukemia!                                                       
Tulokset on saavutettu monipuolisella puhtaalla ruualla, voimaharjoittelulla, ei millään vippaskonsteilla sekä säännöllisillä tapaamisilla.
  • Asiakastyytyväisyys 98/100 % 98%

JUSSI PELLIKKA

Tavoitteena ultimaattinen kehonmuokkaus, painonpudotus ja lihasta lisää.

Painoa putosi -30kg ja lihasta tuli lisää monta kiloa. 

Jussi söi valmennuksessa +3000kcal, eli nälkää ei tarvinnut nähdä. Harjoittelu oli säännöllistä ja sopivan tehokasta.

Jussi on ollut valmennuksessani vuodesta 2013 alkaen jo yli 5 vuoden ajan..

MIRKKA

Tavoitteena rakentaa kilpailukykyinen fitness fysiikka ja menestyä SM – Tasolla mahdollisimman hyvin.

Mirkka oli valmennuksessani 2 vuoden ajan. Valmennuksessa Mirkka sai upeita tuloksi aikaan.

Lihasmassaa tuli paljon lisää, voimatasot kasvoivat. Paras sijoitus kilpailuista 4:s. 2 muussa kilpailussa tuloksena 5 ja 6 sija.

Urheilu on urheilua ja välillä toiset ovat parempia. Pienistä asioista kiinni vaikka tekesit ja antaisit kaikkesi..

NIINA

Tavoitteena kehonmuokkaus, lisätä voimaa ja lihasmassaa.
Lihasmassaa tuli lisää +2,5kg
Sentit paranivat +18,5 cm josta esim pakarat kasvoivat +7,5 cm, rinnanympärys +5 cm. Vastaavasti vyötärö kapeni -3 cm.          
Niinan kohdalla kehitys oli todella huimaa! Lihasmassaa on rakentunut todella paljon lisää, samoin mitoissa on tapahtunut merkittäviä muutoksia. Rasvaa paloi samalla ja vyötärö kaventui! Erityisesti pakarat ja lantio kehitty todella paljon! Peppu sai kokonaan uutta muotoa.

Tykkää myös Facebook ja Instagram sivuistani ja osallistu keskusteuun!

OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ! ptanttirossi@gmail.com